De mest almindelige kundespørgsmål om gelændere – del 3
Det er tid til tredje og sidste omgang af spørgsmål om gelændere fra vores kunder. Som sædvanlig har vi hentet eksperthjælp fra Natalia Lerulf der arbejder i vores kundeservice.
I sidste ombæring fokuserer vi på spørgsmål der kan opstå i forbindelse med bestilling, køb og levering af varer. Er du gået glip af tidligere spørgsmål, kan du finde dem på bloggen: Del 1 handler om gelændere og spørgsmål i forbindelse med produktet, i del 2 taler vi om montering og vedligeholdelse.
Jeg føler mig usikker på hvordan målene skal tages – har jeg brug for professionel hjælp?
– Vores tanke er at du skal kunne klare dig uden professionel hjælp, både ved bestilling og montering af gelænderet. Vi vil gøre det så enkelt som muligt for dig. Du behøver kun at angive mål på yderkanterne af det underlag, hvor gelænderet skal stå, eksempelvis fra hjørne til hjørne eller kant til kant. For at fastgørelsen ikke skal komme for tæt på en kant, foretager vi et indryk på underlaget. Det sker dog automatisk, og det er ikke noget du behøver at bekymre dig om.
Hvis du føler dig usikker, findes der tydelige hjælpetekster og måleskabeloner i vores designværktøj. Disse findes også på vores produktsider under teknisk information.
Har du specielle mål, eller føler du dig usikker, bedes du kontakte vores kundeservice.
Kan jeg afbestille eller foretage ændringer til min bestilling?
– Inden vi påbegynder fremstillingen af dit gelænder, er det ikke noget problem at afbestille. Når det drejer sig om ændringer, handler det om hvor hurtigt vi får besked og om hvilke ændringer, der skal foretages – men selvfølgelig vil vi gerne hjælpe dig så godt vi kan. Kontakt os altså hurtigst muligt hvis du har ændringer.
Hvor lang er leveringstiden?
På vores produktside findes information om hvor mange dage produktionen er beregnet til at tage. Efter bestilling finder du denne information i din ordrebekræftelse. Vi sender dit gelænder til dig så snart det er klart, og i den forbindelse modtager du en e-mail med information så dul kan spore pakken. Herefter kontakter Schenker dig for at arrangere en leveringsdag.
Hvad koster fragten?
– Den indgår! Den pris du ser ved bestillingen, er den pris du betaler for gelænderet. Ingen fragt- eller ekstraomkostninger bliver lagt til.
Skal jeg være hjemme når bestillingen ankommer?
– Det er vigtigt at nogen er til stede for at tage imod bestillingen. Skulle du eksempelvis være så uheldig at gelænderet er blevet beskadiget under fragten, skal dette dokumenteres sammen med chaufføren inden du kvitterer for modtagelsen. Hvis denne anmærkning ikke findes, kan det være svært at reklamere skaden. Se vores købsvilkår for mere information.
Kan jeg bestille nu og få leveret senere?
– Det er ikke noget problem! Du kan angive din bestilling nu og meddele i hvilken uge du ønsker at få den leveret. Så tilpasser vi os derefter.
Er du klar til at finde det rette gelænder for dig? Vi har glasgelændere, gelændere i rustfri stål, wire-gelændere og gelænderstænger.